Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1030
Назва: Організаційно-економічні засади формування попиту на ринку м'ясної продукції в Україні
Інші назви: Organizational and economic principles for the formation of demand in the meat products market in Ukraine
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Копитець, Наталія Григорівна
Kopytets, Natalia
Ключові слова: попит;demand;сільське і міське населення;rural and urban population;домогосподарство;household;ринок;market;м’ясна продукція;meat products;дохід;income
Дата публікації: 2018
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет, ПВНЗ "Університет економіки і підприємства", ПП "Інститут економіки, технологій і підприємництва"
Короткий огляд (реферат): Ринок м’ясної продукції є важливою складовою продовольчого ринку країни, від стабільності функціонування якого значною мірою залежать рівень життя населення та забезпечення продовольчої безпеки країни. Складовим ринку м’ясної продукції є ринок продукції свинарства, тенденції розвитку якого формуються під впливом зростання динаміки виробничих показників галузі свинарства, з одного боку, а з іншого – глобалізаційними відносинами, а також впливом імпорту на внутрішній ринок та особливостями споживання населення, що зумовлює необхідність пошуку шляхів його удосконалення та подальшого розвитку.It is established that consumer demand for meat products is determined by economic, social and demographic and specific factors. It is revealed that economic and social and demographic factors influence the consumer demand for meat products, similar to those inherent in the demand for consumer goods. It is determined that the distinctive feature of consumer demand for the product under investigation is the attitude to food. It is revealed that in the conditions of the formation of market relations and strengthening of the conduit movement in our country there is a tendency to increase the attention of consumers on the quality of goods, which causes a corresponding reaction from the market.
Опис: Варченко О.М. Організаційно-економічні засади формування попиту на ринку м'ясної продукції в Україні / О.М. Варченко, І.В. Артімонова, Н.Г. Копитець // Сталий розвиток економіки. - 2018. - № 2. - С.166-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1030
ISSN: 2308-1988(Print)
2308-2011(Online)
УДК: 338.439.5:637.5(477)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizacijno_ekonomichni.pdf703,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.