Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловостіВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Слупян, Катерина Вікторівна; Slupyan, Kateryna
2010Щодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2010Класифікація ризиків виробничо-господарської діяльності суб’єктів господарюванняГутко, Людмила Миколаївна; Gutko, Ljudmila
2010Дo питання необхідності поєднання ринкового та державного регулювання ринку аграрної продукціїВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga
2010До питання необхідності формування системи стратегічного управління підприємствомЗубченко, Вікторія Володимирівна; Zubchenko, Viktoria
2010Сільська бідність: витоки, індикатори, наслідки та напрями і важелі її подоланняКрисанов, Дмитро Федосович; Krysanov, Dmytro; Варченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Удова, Людмила Олегівна; Udova, Lyudmila
2010Вплив ціни на формування споживчого попиту на аграрну продукціюАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2010Малі підприємства: погляд на проблемуЗбарський, Василь Кузьмич; Zbarskiy, Vasyl; Варченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Канінський, Микола Петрович; Kaninskyj, Mykola; Янишин, Ярослав Степанович; Yanyshyn, Yaroslav
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina