Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Основні напрями формування інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств регіонуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробниківАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Організаційно-правові засади формування сільськогосподарської кооперації у провідних країнах світуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2016Peculiarities of consumer demand formation in the food market in terms of macroeconomic instabilityVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2014Особенности формирования потребительского спроса на агропродовольственном рынке УкраиныАртимонова, Ирина Викторовна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2021Методичні підходи до управління грошовими потоками в рамках оцінки вартості підприємства корпоративного типуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina; Герасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Irina; Гутко, Людмила Миколаївна; Gutko, Ludmila
2020Financial components in the system of state regulation of agrarian economy in UkraineVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна