Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Вплив євроінтеграційних процесів на агропродовольчий сектор УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2016Peculiarities of consumer demand formation in the food market in terms of macroeconomic instabilityVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2014Особенности формирования потребительского спроса на агропродовольственном рынке УкраиныАртимонова, Ирина Викторовна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2017Обгрунтування засобів стимулювання збуту на агропродовольчому ринкуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2011Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствамиАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Засади формування маркетингових стратегій агропідприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina