Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Основні напрями формування інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств регіонуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробниківАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Організаційно-правові засади формування сільськогосподарської кооперації у провідних країнах світуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2016Peculiarities of consumer demand formation in the food market in terms of macroeconomic instabilityVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2014Особенности формирования потребительского спроса на агропродовольственном рынке УкраиныАртимонова, Ирина Викторовна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2021Методичні підходи до управління грошовими потоками в рамках оцінки вартості підприємства корпоративного типуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina; Герасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Irina; Гутко, Людмила Миколаївна; Gutko, Ludmila
2009Особливості маркетингової діяльності підприємств АПКАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina