Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 30.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Сільська бідність: витоки, індикатори, наслідки та напрями і важелі її подоланняКрисанов, Дмитро Федосович; Krysanov, Dmytro; Варченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Удова, Людмила Олегівна; Udova, Lyudmila
2010Оптимізація умов інтеграції України в європейський економічний простірЛобунець, Вікторія Іллівна; Lobunets, Viktoria
2010Вплив ціни на формування споживчого попиту на аграрну продукціюАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2010Щодо проблеми конкурентоспроможності українських м’ясопродуктівСвиноус, Іван Вікторович; Svynous, Ivan
2010Малі підприємства: погляд на проблемуЗбарський, Василь Кузьмич; Zbarskiy, Vasyl; Варченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Канінський, Микола Петрович; Kaninskyj, Mykola; Янишин, Ярослав Степанович; Yanyshyn, Yaroslav
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Магістерська програма виробничого спрямування зі спеціальності «Економіка підприємства»Даниленко, Анатолій Степанович; Danylenko, Anatolii; Житник, Тетяна Петрівна; Zhytnyk, Tetiana
2010Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Засади формування маркетингових стратегій агропідприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina