Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКепко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorCapko, Valentina-
dc.contributor.authorЗадорожна, Руслана Павлівна-
dc.contributor.authorZadorozhna, Ruslana-
dc.date.accessioned2024-02-09T08:31:41Z-
dc.date.available2024-02-09T08:31:41Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationЗадорожна Р.П.,Кепко В.М. Вихід брендів з російського ринку внаслідок військової агресії РФ проти України: маркетингово-статистичні аспекти. 100-річчя Поліського національного університету: здобутки, реалії, перспективи : збірник праць учасників Міжнародної науково-практичної конференції (1 листопада 2022 р.). Житомир: Поліський національний університет, 2022. - C. 243-246.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9838-
dc.descriptionA corporate brand is a special mental construct that exists in the consumer's mind. Summarizing the entire experience of its interaction with a certain manufacturing company, the brand is extremely sensitive to events related to the company's behavior in certain specific circumstancesuk_UA
dc.description.abstractКорпоративний бренд є особливою ментальною конструкцією, що існує у свідомості споживача. Узагальнюючи весь досвід його взаємодії з певною компанією-виробником, бренд надзвичайно чутливий до подій, пов’язаних з поведінкою компанії в певних конкретних обставинах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПоліський національний університетuk_UA
dc.subjectкорпоративний бренд, компанія-виробник, бренд-позиціонування, споживачі продукції, військова агресія, російський ринокuk_UA
dc.subjectcorporate brand, manufacturing company, brand positioning, product consumers, military aggression, Russian marketuk_UA
dc.titleВихід брендів з російського ринку внаслідок військової агресії РФ проти України: маркетингово-статистичні аспектиuk_UA
dc.title.alternativeExit of brands from the Russian market due to the military aggression of the Russian Federation against Ukraine: marketing and statistical aspectsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vykhid_brendiv.pdf698,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.