Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9838
Title: Вихід брендів з російського ринку внаслідок військової агресії РФ проти України: маркетингово-статистичні аспекти
Other Titles: Exit of brands from the Russian market due to the military aggression of the Russian Federation against Ukraine: marketing and statistical aspects
Authors: Кепко, Валентина Миколаївна
Capko, Valentina
Задорожна, Руслана Павлівна
Zadorozhna, Ruslana
Keywords: корпоративний бренд, компанія-виробник, бренд-позиціонування, споживачі продукції, військова агресія, російський ринок;corporate brand, manufacturing company, brand positioning, product consumers, military aggression, Russian market
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Поліський національний університет
Citation: Задорожна Р.П.,Кепко В.М. Вихід брендів з російського ринку внаслідок військової агресії РФ проти України: маркетингово-статистичні аспекти. 100-річчя Поліського національного університету: здобутки, реалії, перспективи : збірник праць учасників Міжнародної науково-практичної конференції (1 листопада 2022 р.). Житомир: Поліський національний університет, 2022. - C. 243-246.
Abstract: Корпоративний бренд є особливою ментальною конструкцією, що існує у свідомості споживача. Узагальнюючи весь досвід його взаємодії з певною компанією-виробником, бренд надзвичайно чутливий до подій, пов’язаних з поведінкою компанії в певних конкретних обставинах.
Description: A corporate brand is a special mental construct that exists in the consumer's mind. Summarizing the entire experience of its interaction with a certain manufacturing company, the brand is extremely sensitive to events related to the company's behavior in certain specific circumstances
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9838
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vykhid_brendiv.pdf698,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.