Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТретяк, Артур Олександрович-
dc.contributor.authorTretiak, Artur-
dc.date.accessioned2024-02-08T07:46:49Z-
dc.date.available2024-02-08T07:46:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТретяк А. О. Формування системи стратегічного маркетингового управління підприємством (за матеріалами ТОВ «рекламне агентство «Формула») : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: В.А. Биба, доцент. Біла Церква, 2023. 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9768-
dc.descriptionThe work analyzed the theoretical foundations of the concept of "marketing strategy" of management and the stages of forming the company's marketing strategy; analysis of the management concept, formation of enterprise development strategies; the financial and economic, marketing activities of the analyzed enterprise were investigated; directions for improving the company's marketing management strategy are substantiated; Formulation of the positioning strategy of "Formula Advertising Agency" LLC in the market of advertising services.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджено теоретичні основи системи стратегічного маркетингового управління; етапи формування маркетингової стратегії підприємства; проаналізовано концепції управління, особливості формування стратегій розвитку підприємства; досліджено фінансово-економічну, маркетингову діяльність аналізованого підприємства; обґрунтовано напрями удосконалення стратегічного маркетингового управління підприємством; формування стратегії позиціювання ТОВ «Рекламне агентство «Формула» на ринку рекламних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія; конкурентоспроможність; конкурентна стратегія підприємства; система управління; стратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectmarketing strategy; competitiveness; competitive strategy of the enterprise; management system; strategic marketinguk_UA
dc.titleФормування системи стратегічного маркетингового управління підприємством (за матеріалами ТОВ «Рекламне агентство «Формула»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the strategic marketing management system of the enterprise (based on the materials of Formula Advertising Agency LLC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:005.21uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третяк.pdf441,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.