Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9768
Title: Формування системи стратегічного маркетингового управління підприємством (за матеріалами ТОВ «Рекламне агентство «Формула»)
Other Titles: Formation of the strategic marketing management system of the enterprise (based on the materials of Formula Advertising Agency LLC)
Authors: Третяк, Артур Олександрович
Tretiak, Artur
Keywords: маркетингова стратегія; конкурентоспроможність; конкурентна стратегія підприємства; система управління; стратегічний маркетинг;marketing strategy; competitiveness; competitive strategy of the enterprise; management system; strategic marketing
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Третяк А. О. Формування системи стратегічного маркетингового управління підприємством (за матеріалами ТОВ «рекламне агентство «Формула») : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: В.А. Биба, доцент. Біла Церква, 2023. 85 с.
Abstract: В роботі досліджено теоретичні основи системи стратегічного маркетингового управління; етапи формування маркетингової стратегії підприємства; проаналізовано концепції управління, особливості формування стратегій розвитку підприємства; досліджено фінансово-економічну, маркетингову діяльність аналізованого підприємства; обґрунтовано напрями удосконалення стратегічного маркетингового управління підприємством; формування стратегії позиціювання ТОВ «Рекламне агентство «Формула» на ринку рекламних послуг.
Description: The work analyzed the theoretical foundations of the concept of "marketing strategy" of management and the stages of forming the company's marketing strategy; analysis of the management concept, formation of enterprise development strategies; the financial and economic, marketing activities of the analyzed enterprise were investigated; directions for improving the company's marketing management strategy are substantiated; Formulation of the positioning strategy of "Formula Advertising Agency" LLC in the market of advertising services.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9768
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:005.21
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Третяк.pdf441,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.