Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9736
Назва: Збутова діяльність підприємства: сутність, значення, фактори впливу, показники ефективності
Інші назви: Sales activity of the enterprise: essence, meaning, influencing factors, performance indicators
Автори: Куц, Аліна Костянтинівна
Kuts, Alina
Ключові слова: збут, збутова діяльність, економічна ефективність збутової діяльності;sales, sales activities, economic efficiency of sales activities
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Куц А. К. Збутова діяльність підприємства: сутність, значення, фактори впливу, показники ефективності / А. К. Куц; наук. керівник Н. В. Коваль // Молодь – аграрній науці і виробництву. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 14 квітня 2023 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2023. С. 104-106.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підходи до визначення збутової діяльності, її мету, цілі, чинники впливу, показники ефективності. Надано пропозиції щодо підвищення ефективності збуту.
Опис: Approaches to determining sales activity, its purpose, goals, influencing factors, performance indicators are considered. Suggestions for improving sales efficiency are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9736
УДК: 658.8
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куц.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.