Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПархоменко, Роман Петрович-
dc.contributor.authorParhomenko, Roman-
dc.date.accessioned2024-02-03T20:21:46Z-
dc.date.available2024-02-03T20:21:46Z-
dc.date.issued2023-11-20-
dc.identifier.citationПархоменко Р.П. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності та рівня конкурентноспроможності підприємства (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»): Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: С.Г.Батажок,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9526-
dc.descriptionThe essence of benchmarking is substantiated in the work, its types, methods and principles of use are defined. The theoretical bases of the process of forming the company 's strategy using the principles of benchmarking are investigated. The current state and possibilities of development of the market of dairy products of Ukraine are investigated. The existing models of benchmarking are studied in order to determine the most suitable for the conditions of the studied enterprise. Practical recommendations for the implementation of benchmarking in the company's activities have been developed.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано сутність бенчмаркінгу, визначено його види, методи та принципи використання. Досліджено теоретичні засади процесу формування стратегії компанії з використанням принципів бенчмаркінгу. Досліджено сучасний стан та можливості розвитку ринку молочної продукції України. Досліджено існуючі моделі бенчмаркінгу з метою визначення найпридатнішої до умов досліджуваного підприємства. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження бенчмаркінгу у діяльність компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбенчмаркінг, управління, стратегія, компанія, методи, продукція.uk_UA
dc.subjectbenchmarking, management, strategy, company, methods, products.uk_UA
dc.titleБенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності та рівня конкурентноспроможності підприємства (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»)uk_UA
dc.title.alternativeBenchmarking as a tool for increasing the efficiency and level of competitiveness of the enterprise (BASED ON THE MATERIALS OF TERNOPIL DAIRY PLANT PJSC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Benchmarking yak instrument.pdf659,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.