Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9425
Назва: Модель компетентнісного зростання викладача ЗВО за діяльнісного функціонування у складних соціальних умовах
Інші назви: The model of competence growth of the teacher of vocational education and training during the activity functioning in difficult social conditions
Автори: Хахула, Лариса Петрівна
Khakhula, Larysa
Хахула, Богдан Валерійович
Khakhula, Bohdan
Ключові слова: вища освіта;higher education;соціальні умови;social conditions;модернізація;modernization
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Хахула Л.П. Модель компетентнісного зростання викладача ЗВО за діяльнісного функціонування у складних соціальних умовах / Л.П. Хахула, Б.В. Хахула // Актуальні проблеми права, психології та педагогіки в умовах війни: матеріали міжнародної науково-практичної онлайн-конференції. 13-14 квітня 2023 р. Білоцерківський НАУ. - Біла Церква, 2023. - С.137-140.
Короткий огляд (реферат): Технологія модерації дозволяє значно підвищити результативність та якість освітнього процесу через активізацію аналітичної та рефлексивної діяльності викладачів, розвиток дослідницьких та проєктувальних умінь, розвиток комунікативних здібностей та навичок роботи в команді.
Опис: Moderation technology allows to significantly increase efficiency and quality of the educational process through the activation of analytical and reflective activities teachers, development of research and design skills, development communication skills and teamwork skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9425
УДК: 37.091.12:005.962.131:364.652
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
model_kompetentnisnogo.pdf703,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.