Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9392
Назва: Управління маркетинговими дослідженнями та маркетинговою діяльністю підприємств в сучасних умовах (на матеріалах ПрАТ «МЗВКК» м. Миронівка)
Інші назви: Management of marketing research and marketing activities of enterprises in modern conditions (based on the materials of PrJSC "MZVKK" in Myronivka)
Автори: Федоренко, Дмитро Валентинович
Fedorenko, Dmytro
Ключові слова: маркетинг;маркетингова діяльність;маркетингова стратегія;управління;менеджмент;збутова діяльність;збут;компоненти маркетингу;marketing;marketing activity;marketing strategy;management;management;sales activity;sales;marketing components
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Федоренко Д. В. Управління маркетинговими дослідженнями та маркетинговою діяльністю підприємств в сучасних умовах (на матеріалах ПрАТ «МЗВКК» м. Миронівка) : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. Біла Церква, 2023. 103 с.
Короткий огляд (реферат): Виявлено теоретичну сутність маркетингової діяльності підприємств як об’єкта управління. Охарактеризовані передумови формування системи управління та методи управління маркетинговою діяльністю підприємств. Досліджені практичні аспекти функціонування системи управління маркетинговою діяльністю на прикладі ПрАТ «МЗВКК». Сформульовані рекомендації, спрямовані на подальше удосконалення інструментарію та методів управління маркетинговими дослідженнями та маркетинговою діяльністю підприємства.
Опис: The theoretical essence of the marketing activity of enterprises as an object of management has been revealed. The prerequisites for the formation of the management system and the methods of managing the marketing activities of enterprises are characterized. The practical aspects of the functioning of the marketing activity management system were studied using the example of Pr JSC "MZVKK". Formulated recommendations aimed at further improvement of tools and methods of management of marketing research and marketing activities of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9392
УДК: 339.138:658.1’06
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федоренко.pdf462,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.