Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8589
Назва: Когнітивний підхід до формування німецькомовної лексичної компетенції майбутніх перекладачів
Інші назви: The cognitive approach to the formation of German-language lexical competence of future translators
Автори: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Ключові слова: когнітивний підхід; когнітивні стратегії; лексична компетенція; пізнавальні процеси;cognitive approach; cognitive strategies; lexical competence; cognitive processes
Дата публікації: 24-бер-2023
Видавництво: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Бібліографічний опис: Рєзнік В.Г. Когнітивний підхід до формування німецькомовної лексичної компетенції майбутніх перекладачів / В.Г.Рєзнік, М.М.Носенко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 23-24 березня 2023 р.).– Біла Церква, 2023. – С.59 – 61.
Короткий огляд (реферат): Когнітивний підхід у системі методичних підходів та концепцій навчання іноземних мов є базовим для формування необхідного рівня іншомовної комунікативної компетенції. Питання про те, які когнітивні процеси лежать в основі навчання іноземної мови, є предметом різноманітних підходів і досліджень. Навчання, що спирається і враховує комплекс пізнавальних процесів, сприяє розвитку мовленнєвих здібностей студентів, зокрема, сприяє свідомому опановуванню ними іншомовною лексикою.
Опис: The cognitive approach in the system of methodical approaches and concepts of learning foreign languages is basic for the formation of the required level of foreign language communicative competence. The question of what cognitive processes underlie foreign language learning is the subject of various approaches and researches. Education based on and taking into account a complex of cognitive processes contributes to the development of students' speaking abilities, in particular, contributes to their conscious mastery of foreign language vocabulary.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8589
УДК: 378.147:811.112.2'25-057
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kohnityvnyi pidk.pdf753,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.