Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8589
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рєзнік, Віта Григорівна | - |
dc.contributor.author | Rieznik, Vita | - |
dc.contributor.author | Носенко, Марія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Nosenko, Mariia | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T16:05:03Z | - |
dc.date.available | 2023-05-09T16:05:03Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-24 | - |
dc.identifier.citation | Рєзнік В.Г. Когнітивний підхід до формування німецькомовної лексичної компетенції майбутніх перекладачів / В.Г.Рєзнік, М.М.Носенко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні: лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 23-24 березня 2023 р.).– Біла Церква, 2023. – С.59 – 61. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8589 | - |
dc.description | The cognitive approach in the system of methodical approaches and concepts of learning foreign languages is basic for the formation of the required level of foreign language communicative competence. The question of what cognitive processes underlie foreign language learning is the subject of various approaches and researches. Education based on and taking into account a complex of cognitive processes contributes to the development of students' speaking abilities, in particular, contributes to their conscious mastery of foreign language vocabulary. | uk_UA |
dc.description.abstract | Когнітивний підхід у системі методичних підходів та концепцій навчання іноземних мов є базовим для формування необхідного рівня іншомовної комунікативної компетенції. Питання про те, які когнітивні процеси лежать в основі навчання іноземної мови, є предметом різноманітних підходів і досліджень. Навчання, що спирається і враховує комплекс пізнавальних процесів, сприяє розвитку мовленнєвих здібностей студентів, зокрема, сприяє свідомому опановуванню ними іншомовною лексикою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ | uk_UA |
dc.subject | когнітивний підхід; когнітивні стратегії; лексична компетенція; пізнавальні процеси | uk_UA |
dc.subject | cognitive approach; cognitive strategies; lexical competence; cognitive processes | uk_UA |
dc.title | Когнітивний підхід до формування німецькомовної лексичної компетенції майбутніх перекладачів | uk_UA |
dc.title.alternative | The cognitive approach to the formation of German-language lexical competence of future translators | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147:811.112.2'25-057 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kohnityvnyi pidk.pdf | 753,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.