Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
Назва: | Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи |
Інші назви: | Model of Organising of Teaching Technical Vocabulary to the Students in Terms of ECTS |
Автори: | Борщовецька, Валентина Дмитрівна Borshchovetska, Valentina |
Ключові слова: | модель;модель;model;організація;организация;organisation;студенти;студенты;students;ЄКТС;ЕКТС;ECTS;навчання лексики;обучение лексике;teaching vocabulary |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Видавничий центр КНЛУ |
Короткий огляд (реферат): | Публікація пропонує модель організації навчального процессу з навчання іншомовної фахової лексики . Запропоновано структурно-логічну схему моделі, основу якої складає чотирьохтижневий цикл занять, що включає три підцикли, а саме: долабораторний, лабораторний і післялабораторний. Модель розроблено з урахуванням когнітивного підходу. The article suggests the model of organizing the foreign technical vocabulary acquisition/. Four weeks teaching process has been suggested, which includes three cycles, namely; pre-laboratory, laboratory, and post -laboratory. The model has been developed taken into consideration the cognitive approach. |
Опис: | Борщовецька В.Д. Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи / В. Д. Борщовецька // Вісник КНЛУ. Сер.: Педагогіка та психологія. – Київ, 2006. – №11.– С. 49- 55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831 |
ISSN: | 2411-5991 |
УДК: | 81'373.45 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Model_orhanizats.pdf | 139,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.