Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
Назва: Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи
Інші назви: Model of Organising of Teaching Technical Vocabulary to the Students in Terms of ECTS
Автори: Борщовецька, Валентина Дмитрівна
Borshchovetska, Valentina
Ключові слова: модель;модель;model;організація;организация;organisation;студенти;студенты;students;ЄКТС;ЕКТС;ECTS;навчання лексики;обучение лексике;teaching vocabulary
Дата публікації: 2006
Видавництво: Видавничий центр КНЛУ
Короткий огляд (реферат): Публікація пропонує модель організації навчального процессу з навчання іншомовної фахової лексики . Запропоновано структурно-логічну схему моделі, основу якої складає чотирьохтижневий цикл занять, що включає три підцикли, а саме: долабораторний, лабораторний і післялабораторний. Модель розроблено з урахуванням когнітивного підходу. The article suggests the model of organizing the foreign technical vocabulary acquisition/. Four weeks teaching process has been suggested, which includes three cycles, namely; pre-laboratory, laboratory, and post -laboratory. The model has been developed taken into consideration the cognitive approach.
Опис: Борщовецька В.Д. Модель організації процесу навчання іншомовної фахової лексики в умовах кредитно-модульної системи / В. Д. Борщовецька // Вісник КНЛУ. Сер.: Педагогіка та психологія. – Київ, 2006. – №11.– С. 49- 55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/831
ISSN: 2411-5991
УДК: 81'373.45
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Model_orhanizats.pdf139,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.