Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/830
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борщовецька, Валентина Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Borshchovetska, Valentina | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T08:22:48Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T08:22:48Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.issn | 2411-5991 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/830 | - |
dc.description | Борщовецька В.Д. Шляхи виміру ефективності когнітивного підходу до навчання іншомовної фахової лексики / В. Д. Борщовецька // Наук. вісник каф. ЮНЕСКО Київського нац. лінгв. ун-ту. Сер: Філологія. Педагогіка. Психологія. - Київ, 2006. - №13. - С. 194 - 198. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається суть когнітивного підходу до навчання іноземних мов, зокрема, лексичного аспекту. Визначаються когнітивні стратегії студента в процесі засвоєння іншомовної фахової лексики. Описується структура та цілі методичного експерименту, а також аналізуються детально шляхи виміру ефективності застосування когнітивного підходу до навчання англійської економічної лексики за допомогою критерію φ* (фі) – кутового перетворення Фішера. The article deals with the cognitive approach to foreign technical vocabulary acquisition. The cognitive strategies of the student during the vocabulary learning have been defined. The structure and targets of experimental teaching have been described. The ways of proving the effectiveness of cognitive approach to the English economic vocabulary teaching using the φ* (Fisher) criteria have been analysed in details. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий центр КНЛУ | uk_UA |
dc.subject | когнітивний підхід | uk_UA |
dc.subject | когнитивный подход | uk_UA |
dc.subject | cognitive approach | uk_UA |
dc.subject | навчання лексики | uk_UA |
dc.subject | обучение лексике | uk_UA |
dc.subject | vocabulary acquisition | uk_UA |
dc.subject | шляхи виміру | uk_UA |
dc.subject | пути измерения | uk_UA |
dc.subject | ways of assessing | uk_UA |
dc.subject | методичний експеримент | uk_UA |
dc.subject | методический эксперимент | uk_UA |
dc.subject | experimental teaching | uk_UA |
dc.subject | критерію φ* (фі) – кутового перетворення Фішера | uk_UA |
dc.subject | критерий φ* (фі) – кутовое преобразование Фишера | uk_UA |
dc.subject | the φ* (Fisher) criteria | uk_UA |
dc.title | Шляхи виміру ефективності когнітивного підходу до навчання іншомовної фахової лексики | uk_UA |
dc.title.alternative | Ways of assesing the efficiency of cognitive approach to the Foreign Vocabulary Acquisition | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 81'373.45 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shliakhy_vymiru.pdf | 140,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.