Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорщовецька, Валентина Дмитрівна-
dc.contributor.authorBorshchovetska, Valentina-
dc.date.accessioned2018-05-29T08:22:48Z-
dc.date.available2018-05-29T08:22:48Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.issn2411-5991-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/830-
dc.descriptionБорщовецька В.Д. Шляхи виміру ефективності когнітивного підходу до навчання іншомовної фахової лексики / В. Д. Борщовецька // Наук. вісник каф. ЮНЕСКО Київського нац. лінгв. ун-ту. Сер: Філологія. Педагогіка. Психологія. - Київ, 2006. - №13. - С. 194 - 198.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається суть когнітивного підходу до навчання іноземних мов, зокрема, лексичного аспекту. Визначаються когнітивні стратегії студента в процесі засвоєння іншомовної фахової лексики. Описується структура та цілі методичного експерименту, а також аналізуються детально шляхи виміру ефективності застосування когнітивного підходу до навчання англійської економічної лексики за допомогою критерію φ* (фі) – кутового перетворення Фішера. The article deals with the cognitive approach to foreign technical vocabulary acquisition. The cognitive strategies of the student during the vocabulary learning have been defined. The structure and targets of experimental teaching have been described. The ways of proving the effectiveness of cognitive approach to the English economic vocabulary teaching using the φ* (Fisher) criteria have been analysed in details.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий центр КНЛУuk_UA
dc.subjectкогнітивний підхідuk_UA
dc.subjectкогнитивный подходuk_UA
dc.subjectcognitive approachuk_UA
dc.subjectнавчання лексикиuk_UA
dc.subjectобучение лексикеuk_UA
dc.subjectvocabulary acquisitionuk_UA
dc.subjectшляхи виміруuk_UA
dc.subjectпути измеренияuk_UA
dc.subjectways of assessinguk_UA
dc.subjectметодичний експериментuk_UA
dc.subjectметодический экспериментuk_UA
dc.subjectexperimental teachinguk_UA
dc.subjectкритерію φ* (фі) – кутового перетворення Фішераuk_UA
dc.subjectкритерий φ* (фі) – кутовое преобразование Фишераuk_UA
dc.subjectthe φ* (Fisher) criteriauk_UA
dc.titleШляхи виміру ефективності когнітивного підходу до навчання іншомовної фахової лексикиuk_UA
dc.title.alternativeWays of assesing the efficiency of cognitive approach to the Foreign Vocabulary Acquisitionuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc81'373.45uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shliakhy_vymiru.pdf140,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.