Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8166
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки (за матеріалами ТОВ «Укравтозапчастина»)
Інші назви: Marketing management of supplier companies, which produce agricultural machinery spare parts (based on materials of «Ukravtozapchastyna» LLC)
Автори: Бабенко, Денис Олександрович
Babenko, Denys
Ключові слова: маркетинг;marketing;маркетингова діяльність;marketing activity;управління маркетинговою діяльністю;marketing management;постачання запасних частин;supply of parts;ринок;market;постачальники;suppliers;сільськогосподарські підприємства;agricultural enterprise
Дата публікації: 2022
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бабенко Д. О. Управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки (за матеріалами ТОВ «Укравтозапчастина»): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; наук. кер.: Ю.С. Гринчук, професор – Біла Церква, 2022. – 119 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методичні засади організації управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки, визначено особливості функціонування таких підприємств на ринку запасних частин. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні узагальнення, методичні підходи, практичні результати та рекомендації є основою для покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки на прикладі ТОВ «Украгрозапчастина»
Опис: The theoretical and methodological principles of the organization of management of the marketing activities of the enterprises supplying spare parts for agricultural machinery are considered, the peculiarities of the operation of such enterprises in the market of spare parts are determined. The practical significance of the obtained results is that theoretical generalizations, methodological approaches, practical results and recommendations are the basis for improving the management of marketing activities of enterprises supplying spare parts for agricultural machinery on the example of Ukragrozapchastina LLC.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8166
УДК: 339.138: 631.3.02
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnia_marketynhovoiu.pdf589,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.