Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Денис Олександрович-
dc.contributor.authorBabenko, Denys-
dc.date.accessioned2023-01-23T11:40:05Z-
dc.date.available2023-01-23T11:40:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабенко Д. О. Управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки (за матеріалами ТОВ «Укравтозапчастина»): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; наук. кер.: Ю.С. Гринчук, професор – Біла Церква, 2022. – 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8166-
dc.descriptionThe theoretical and methodological principles of the organization of management of the marketing activities of the enterprises supplying spare parts for agricultural machinery are considered, the peculiarities of the operation of such enterprises in the market of spare parts are determined. The practical significance of the obtained results is that theoretical generalizations, methodological approaches, practical results and recommendations are the basis for improving the management of marketing activities of enterprises supplying spare parts for agricultural machinery on the example of Ukragrozapchastina LLC.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методичні засади організації управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки, визначено особливості функціонування таких підприємств на ринку запасних частин. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що теоретичні узагальнення, методичні підходи, практичні результати та рекомендації є основою для покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки на прикладі ТОВ «Украгрозапчастина»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectпостачання запасних частинuk_UA
dc.subjectsupply of partsuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectпостачальникиuk_UA
dc.subjectsuppliersuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки (за матеріалами ТОВ «Укравтозапчастина»)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of supplier companies, which produce agricultural machinery spare parts (based on materials of «Ukravtozapchastyna» LLC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138: 631.3.02uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnia_marketynhovoiu.pdf589,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.