Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7837
Назва: Концептуальні підходи та принципи викладання економічних дисциплін в закладах фахової передвищої освіти
Інші назви: Conceptual approaches and principles of teaching economic disciplines in institutions of professional pre-higher education
Автори: Харчишина, Ольга Миколаївна
Kharchyshyna, Olha
Ключові слова: економічна освіта;пандемія COVID-19;принципи навчання;методи навчання;форми навчання;economic education;pandemic COVID-19;рrinciples of learning;teaching methods;forms of study
Дата публікації: 18-лис-2021
Видавництво: Полтава, ПУЕТ
Бібліографічний опис: Харчишина О.М. Концептуальні підходи та принципи викладання економічних дисциплін в закладах фахової передвищої освіти / О.М. Харчишина // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління: матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 17–18 листопада 2021 року) – Полтава : ПУЕТ, 2021. – С.330 – 333. Kharchyshyna, Olha
Короткий огляд (реферат): Підготовка конкурентоспроможних, висококваліфікованих, мобільних фахівців є основною метою діяльності закладів фахової передвищої освіти. Досягти поставленої мети можна лише завдяки широкому використанню різноманітних інноваційних методів і технологій навчання, їх гармонійному поєднанню з традиційними формами та методами роботи, інтенсифікації та активізації освітніх технологій. Суттєвий вплив на освітню галузь чинять і глобальні проблеми людства, зокрема пандемія COVID-19, яка зумовила необхідність швидкої організації освітньої діяльності у дистанційному режимі.
Опис: Training of competitive, highly qualified, mobile specialists is the main goal of professional pre-higher education institutions. This goal can be achieved only through the widespread use of various innovative teaching methods and technologies, their harmonious combination with traditional forms and methods of work, intensification and activation of educational technologies. Global problems of mankind also have a significant impact on the educational sector, in particular the COVID-19 pandemic, which necessitated the rapid organization of educational activities remotely.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7837
УДК: 378.094
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptual_ni pidkhody.pdf423,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.