Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7837
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харчишина, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Kharchyshyna, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-23T09:19:04Z | - |
dc.date.available | 2022-09-23T09:19:04Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-18 | - |
dc.identifier.citation | Харчишина О.М. Концептуальні підходи та принципи викладання економічних дисциплін в закладах фахової передвищої освіти / О.М. Харчишина // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління: матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 17–18 листопада 2021 року) – Полтава : ПУЕТ, 2021. – С.330 – 333. Kharchyshyna, Olha | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/7837 | - |
dc.description | Training of competitive, highly qualified, mobile specialists is the main goal of professional pre-higher education institutions. This goal can be achieved only through the widespread use of various innovative teaching methods and technologies, their harmonious combination with traditional forms and methods of work, intensification and activation of educational technologies. Global problems of mankind also have a significant impact on the educational sector, in particular the COVID-19 pandemic, which necessitated the rapid organization of educational activities remotely. | uk_UA |
dc.description.abstract | Підготовка конкурентоспроможних, висококваліфікованих, мобільних фахівців є основною метою діяльності закладів фахової передвищої освіти. Досягти поставленої мети можна лише завдяки широкому використанню різноманітних інноваційних методів і технологій навчання, їх гармонійному поєднанню з традиційними формами та методами роботи, інтенсифікації та активізації освітніх технологій. Суттєвий вплив на освітню галузь чинять і глобальні проблеми людства, зокрема пандемія COVID-19, яка зумовила необхідність швидкої організації освітньої діяльності у дистанційному режимі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтава, ПУЕТ | uk_UA |
dc.subject | економічна освіта | uk_UA |
dc.subject | пандемія COVID-19 | uk_UA |
dc.subject | принципи навчання | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | форми навчання | uk_UA |
dc.subject | economic education | uk_UA |
dc.subject | pandemic COVID-19 | uk_UA |
dc.subject | рrinciples of learning | uk_UA |
dc.subject | teaching methods | uk_UA |
dc.subject | forms of study | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи та принципи викладання економічних дисциплін в закладах фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Conceptual approaches and principles of teaching economic disciplines in institutions of professional pre-higher education | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.094 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kontseptual_ni pidkhody.pdf | 423,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.