Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6736
Назва: Удосконалення стратегії управління маркетинговим потенціалом (за матеріалами ПрАт «Росава»
Інші назви: Improving the strategy of marketing potential management (according to PJSC "Rosava"
Автори: Іванова, Галина Андріївна
Ivanova, Galina
Ключові слова: маркетинговий потенціал;marketing potential;потенціал підприємства;потенціал підприємства;управління потенціалом;capacity management;стратегія управління;management strategy;логістика;logistics;маркетинг;marketing;ринок автомобільних шин;car tire market
Дата публікації: 2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Іванова Г.А. Удосконалення стратегії управління маркетинговим потенціалом (за матеріалами ПрАт «Росава»: кваліфікаційна робота магістра: спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Г.А. Іванова; керівник А.В. Непочатенко. - Біла Церква: БНАУ, 2019. - 153 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено наукові підходи до поняття маркетингового потенціалу підприємства й виділено його місце у формуванні економічного потенціалу. Виділено фактори, що впливають на формування маркетингового потенціалу підприємства. Висвітлено основні методичні підходи до аналізу маркетингового потенціалу підприємства та розглянуто методичний інструментарій його оцінювання.
Опис: Scientific approaches to the concept of marketing potential of the enterprise are investigated and its place in formation of economic potential is allocated. The factors influencing the formation of the marketing potential of the enterprise are highlighted. The main methodological approaches to the analysis of the marketing potential of the enterprise are highlighted and the methodological tools of its evaluation are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6736
УДК: 339.132
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalennya_strategiyi.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.