Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Галина Андріївна-
dc.contributor.authorIvanova, Galina-
dc.date.accessioned2021-09-24T09:15:38Z-
dc.date.available2021-09-24T09:15:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова Г.А. Удосконалення стратегії управління маркетинговим потенціалом (за матеріалами ПрАт «Росава»: кваліфікаційна робота магістра: спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Г.А. Іванова; керівник А.В. Непочатенко. - Біла Церква: БНАУ, 2019. - 153 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6736-
dc.descriptionScientific approaches to the concept of marketing potential of the enterprise are investigated and its place in formation of economic potential is allocated. The factors influencing the formation of the marketing potential of the enterprise are highlighted. The main methodological approaches to the analysis of the marketing potential of the enterprise are highlighted and the methodological tools of its evaluation are considered.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено наукові підходи до поняття маркетингового потенціалу підприємства й виділено його місце у формуванні економічного потенціалу. Виділено фактори, що впливають на формування маркетингового потенціалу підприємства. Висвітлено основні методичні підходи до аналізу маркетингового потенціалу підприємства та розглянуто методичний інструментарій його оцінювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectпотенціал підприємстваuk_UA
dc.subjectпотенціал підприємстваuk_UA
dc.subjectуправління потенціаломuk_UA
dc.subjectcapacity managementuk_UA
dc.subjectстратегія управлінняuk_UA
dc.subjectmanagement strategyuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectринок автомобільних шинuk_UA
dc.subjectcar tire marketuk_UA
dc.titleУдосконалення стратегії управління маркетинговим потенціалом (за матеріалами ПрАт «Росава»uk_UA
dc.title.alternativeImproving the strategy of marketing potential management (according to PJSC "Rosava"uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.132uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalennya_strategiyi.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.