Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6736
Title: Удосконалення стратегії управління маркетинговим потенціалом (за матеріалами ПрАт «Росава»
Other Titles: Improving the strategy of marketing potential management (according to PJSC "Rosava"
Authors: Іванова, Галина Андріївна
Ivanova, Galina
Keywords: маркетинговий потенціал;marketing potential;потенціал підприємства;потенціал підприємства;управління потенціалом;capacity management;стратегія управління;management strategy;логістика;logistics;маркетинг;marketing;ринок автомобільних шин;car tire market
Issue Date: 2019
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Іванова Г.А. Удосконалення стратегії управління маркетинговим потенціалом (за матеріалами ПрАт «Росава»: кваліфікаційна робота магістра: спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Г.А. Іванова; керівник А.В. Непочатенко. - Біла Церква: БНАУ, 2019. - 153 с.
Abstract: Досліджено наукові підходи до поняття маркетингового потенціалу підприємства й виділено його місце у формуванні економічного потенціалу. Виділено фактори, що впливають на формування маркетингового потенціалу підприємства. Висвітлено основні методичні підходи до аналізу маркетингового потенціалу підприємства та розглянуто методичний інструментарій його оцінювання.
Description: Scientific approaches to the concept of marketing potential of the enterprise are investigated and its place in formation of economic potential is allocated. The factors influencing the formation of the marketing potential of the enterprise are highlighted. The main methodological approaches to the analysis of the marketing potential of the enterprise are highlighted and the methodological tools of its evaluation are considered.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6736
metadata.dc.identifier.udc: 339.132
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
udoskonalennya_strategiyi.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.