Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6718
Назва: Стратегічне маркетингове управління підприємством (на прикладі діяльності ПАТ «МОНФАРМ»)
Інші назви: Strategic marketing management of the enterprise (on the example of PJSC "MONPHARM")
Автори: Сушко, Вікторія Олександріївна
Sushko, Viktoria
Ключові слова: маркетингове управління;marketing management;стратегія;strategy;фармацевтична галузь;pharmaceutical industry;конкурентна боротьба;competition
Дата публікації: 2020
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Сушко В.О. Стратегічне маркетингове управління підприємством (на прикладі діяльності ПАТ «МОНФАРМ»): кваліфікаційна робота магістра: .спеціальність 073 - Менеджмент / В.О. Сушко; керівник В.А. Биба. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 107 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи виступає процес стратегічного маркетингового управління підприємством, а предметом дослідження - теоретичні та прикладні аспекти формування стратегічного маркетингового управління підприємством ПАТ «Монфарм». Методи дослідження. При вдосконаленні стратегічного маркетингового управління ПАТ 'Монфарм» використовувалися наступні методи дослідження: методологічні елементи наукового абстрагування, системного аналізу, методи табличного і графічного вираження аналітичних даних, кореляційно-регресійний аналіз, АВС-аналіз, факторний аналіз, елімінування тощо.
Опис: The object of research of the final qualification work is the process of strategic marketing management of the enterprise, and the subject of research - theoretical and applied aspects of the formation of strategic marketing management of the enterprise PJSC "Monpharm". Research methods. The following research methods were used to improve the strategic marketing management of PJSC "Monpharm": methodological elements of scientific abstraction, system analysis, methods of tabular and graphical expression of analytical data, correlation and regression analysis, ABC analysis, factor analysis, elimination and more.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6718
УДК: 005.21
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strategichne.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.