Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6680
Назва: Удосконалення стратегії збутової діяльності аграрних підприємств (за матеріалами TOB СВК ім. Щорса с. Яблунівка Білоцерківського району Київської області)
Інші назви: Improvement of marketing strategy of agricultural enterprises (according to the materials materials of LLC SVK «Shorsa» Yablunivka village Belotserkovsky district of Kyiv region)
Автори: Виговська, Оксана Борисівна
Vygovskaya, Oksana
Ключові слова: збут;product sales;збутова діяльність;marketing activities;збутова політика;sales policies;збутова стратегія;marketing strategies;система збуту;marketing systems;маркетинг;marketing;маркетингові комунікації;marketing communications;канали розподілу продукції;product distribution channels
Дата публікації: 2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Виговська О.Б. Удосконалення стратегії збутової діяльності аграрних підприємств (за матеріалами TOB СВК ім. Щорса с. Яблунівка Білоцерківського району Київської області): кваліфікаційна робота магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О.Б. Виговська; кер. А.В. Непочатенко. - Біла Церква: БНАУ, 2019. - 123 с .
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретико-методичні засади формування стратегії збутової діяльності підприємства й основні методичні підходи до оцінки ефективності збуту та результатів його стимулювання. Використано методичні підходи, методи: монографічний - при аналізі збутової діяльності в досліджуваному підприємстві та виділенні факторів, які є визначальними при формуванні ефективної стратегії збутової діяльності; історичний метод - для розкриття сутності понять «збут» та «стратегія збуту»; порівняння - при проведенні аналізу сучасного стану збутової діяльності ТОВ СВК ім. Щорса; графічний - при дослідженні зв’язків, виявленні тенденцій та закономірностей щодо формування ефективної стратегії збуту підприємства; розрахунково-аналітичний та абстрактно-логічний - при обґрунтуванні запропонованого до створення відділу збуту й оптимізації каналів реалізації продукції підприємства; індукція, дедукція - для узагальнення та при формуванні висновків. Виявлено (з’ясовано, доведено, підтверджено). Виявлено в результаті комплексного аналізу збутової діяльності ТОВ СВК ім. Щорса ряд проблем організаційно-економічного характеру щодо забезпечення формування ефективної стратегії збуту в досліджуваному підприємстві. Запропоновано й економічно обґрунтовано доцільність створення відділу збуту в ТОВ СВК ім. Щорса, доведено доцільність переходу на прямий канал збуту молока незбираного шляхом створення власної фірмової мережі з продажу молока незбираного в м. Біла Церква. Зроблено висновок, що за для підвищення ефективності збутової діяльності в ТОВ СВК ім. Щорса, враховуючи специфіку його діяльності, рівень та напрям спеціалізації - є доцільним використання комплексу наступних інструментів маркетингових комунікацій: етаіі-реклама; друкована реклама; участь підприємства у сезонних ярмарках з продажу виробленої ним продукції сільського господарства та участь у спеціалізованих виставках. Одержані результати мають практичне значення і можуть бути використані фахівцями, які працюють над проблемою удосконалення стратегії збутової діяльності підприємств гі пошуком шляхів підвищення результативності системи товаропросування продукції сільського господарства на ринок за сучасних умов господарювання.
Опис: It has been investigated theoretical and methodological bases of formation of strategy of marketing activity of the enterprise and basic methodical approaches to estimation of efficiency of sale and results of its stimulation. It has been investigated theoretical and methodological bases of formation of strategy of marketing activity of the enterprise and basic methodical approaches to estimation of efficiency of sale and results of its stimulation. It has been used such methodical approaches, methods: monographic - in the analysis of marketing activities in the studied enterprise and the selection of factors that are decisive in the formation of an effective marketing strategy; historical method - to reveal the essence of the concepts of «sales of products» and «sales strategy»; comparison - when conducting an analysis of the current state of marketing activities of the studied farm; graphic - in the study of relationships, identifying trends and patterns to formulate an effective enterprise marketing strategy; computational-analytical and abstract-logical - at justification of the offered to creation of sales department and optimization of channels of realization of production of the enterprise; induction, deduction - for generalization and in drawing conclusions. It was revealed (proved, verified). The complex analysis of the marketing activity of the investigated enterprise revealed a number of problems of organizational and economic nature to ensure the formation of an effective marketing strategy in the investigated enterprise. The expediency of establishing a sales department in the studied enterprise is proposed and substantiated, and the expediency of switching to a direct milk distribution channel uncovered by establishing its own branded milk sales network in the town of Bila Tserkva. The conclusion, ihat in order to increase the efficiency of marketing activity to the investigated enterprise, taking into account the specifics of its activity, the level and direction of specialization - it is advisable to use a set of the following marketing communication tools: email advertising; print advertising; participation of the enterprise in seasonal fairs for sale of agricultural products produced by it and participation in specialized exhibitions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6680
УДК: 338.43:005.21
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalennya.pdf283,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.