Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Лідія Анатоліївна-
dc.contributor.authorDudnyk, Lidia-
dc.date.accessioned2021-06-14T09:34:28Z-
dc.date.available2021-06-14T09:34:28Z-
dc.date.issued2018-02-08-
dc.identifier.citationДудник Л.А. Контроль знань - один з елементів підвищення рівня знань студентів// Учительський журнал он-лайн. – 2018. – 8 лютого / Л.А. Дудник. – Режим доступу: http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/kontrol-znan-odin-z-elementiv-pidvishchennya-rivnya-znan-studentivuk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6197-
dc.descriptionIncreased attention to the problem of control of classes is caused not only by the desire to determine the degree of preparedness of students, but also by the desire to improve the entire learning system. This problem is especially relevant nowadays due to the fact that the entire system of higher education in Ukraine is subject to complete organizational restructuring. Control of students' knowledge is an integral and important part of the learning process, a responsible stage on the way from ignorance to knowledge, from incomplete knowledge to more accurate and more complete. The teacher should thoughtfully and creatively approach the use of criteria and norms for assessing students' knowledge, skills and abilities. He should be guided by the scientific basics of the method of educational work, attentive to each student, taking into account his inclinations, interests and aspirations, to show high principle and tect.uk_UA
dc.description.abstractПосилення уваги до проблеми контролю занять викликано не тільки бажанням визначити ступінь підготовленості студентів, але і потягом до удосконалення всієї системи навчання. Ця проблема особливо актуальна у наш час у зв'язку з тим, що вся система вищої освіти в Україні підлягає повній організаційній перебудові. Контроль знань студентів – це невід'ємна і важлива частина процесу навчання, відповідальний етап на шляху від незнання до знання, від неповного знання до більш точного і більш повного. Викладач повинен вдумливо і творчо підходити до використання критеріїв і норм оцінювання знань, умінь і навичок студентів. Він має керуватися науковими основами методики навчально-виховної роботи, уважно ставитись до кожного студента, враховуючи його нахили, інтереси і прагнення, виявляти високу принциповість і такт.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Основа»uk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectформи навчанняuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectcontrol of knowledgeuk_UA
dc.subjectforms of educationuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.titleКонтроль знань - один з елементів підвищення рівня знань студентівuk_UA
dc.title.alternativeKnowledge control is one of the elements of increasing the level of knowledge of studentsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontrol_ znan_.pdf480,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.