Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6021
Назва: Автономія студента як кульмінація професійно-орієнтованого навчання.
Інші назви: Student autonomy as the culmination of vocational training.
Автори: Столбецька, Світлана Борисівна
Stolbetska, Svitlana
Ключові слова: вивчення іноземної спеціалізованої мови, ґрунтовні знання, навчальна автономія студента, свідома праця;learning a foreign specialized language, deep knowledge, student autonomy, awareness of learning
Дата публікації: 25-бер-2021
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Столбецька С.Б. Автономія студента як кульмінація професійно-орієнтованого навчання./С.Б.Столбецька// Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні. Лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (БНАУ, 25-26 березня 2021 р). – Біла Церква, 2021. - С. 61-62.
Короткий огляд (реферат): У даній публікації автономія розглядається як одна з головних цілей освіти, наріжний камінь особистісно-орієнтованого підходу у викладанні, що дозволяє розвинути такі необхідні для майбутнього фахівця якості, як самостійність та відповідальність. Акцентується увага на важливості виявлення та підтримки індивідуальних стилів навчання.
Опис: This publication considers the autonomy as one of the main goals of education, the cornerstone of a person-centered teaching, which can create necessary qualities for the future specialist such as independence and responsibility. Emphasis is placed on the importance of identifying and supporting individual learning styles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6021
УДК: 378.147:81'243
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtonomiya_studen.pdf662,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.