Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6021
Title: Автономія студента як кульмінація професійно-орієнтованого навчання.
Other Titles: Student autonomy as the culmination of vocational training.
Authors: Столбецька, Світлана Борисівна
Stolbetska, Svitlana
Keywords: вивчення іноземної спеціалізованої мови, ґрунтовні знання, навчальна автономія студента, свідома праця;learning a foreign specialized language, deep knowledge, student autonomy, awareness of learning
Issue Date: 25-Mar-2021
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Столбецька С.Б. Автономія студента як кульмінація професійно-орієнтованого навчання./С.Б.Столбецька// Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні. Лінгвістичний, правовий та психолого-педагогічний аспекти: матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (БНАУ, 25-26 березня 2021 р). – Біла Церква, 2021. - С. 61-62.
Abstract: У даній публікації автономія розглядається як одна з головних цілей освіти, наріжний камінь особистісно-орієнтованого підходу у викладанні, що дозволяє розвинути такі необхідні для майбутнього фахівця якості, як самостійність та відповідальність. Акцентується увага на важливості виявлення та підтримки індивідуальних стилів навчання.
Description: This publication considers the autonomy as one of the main goals of education, the cornerstone of a person-centered teaching, which can create necessary qualities for the future specialist such as independence and responsibility. Emphasis is placed on the importance of identifying and supporting individual learning styles.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6021
metadata.dc.identifier.udc: 378.147:81'243
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avtonomiya_studen.pdf662,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.