Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочеригін, Леонід Юрійович-
dc.contributor.authorKocherygin, Leonid-
dc.date.accessioned2021-02-17T12:33:57Z-
dc.date.available2021-02-17T12:33:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКочеригін Л. Ю. Обґрунтування методики індивідуальної роботи в процесі вивчення майбутніми фахівцями спеціальних дисциплін / Л. Ю. Кочеригін // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Черкаси : Черкаський нац. у-т, 2014. – Вип. 10 (303). – С. 6–13.uk_UA
dc.identifier.issn2076-586X-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5701-
dc.descriptionThe article clarifies the features of the methodology of individual work in the process of studying special disciplines by students, based on a general understanding of the methodology and methods of teaching. The place and role of individual work in the complex of methods of teaching special disciplines as categories of pedagogy are established; the leading principles of training and their connection with a technique of the organization of individual work on studying of special disciplines by future experts of an agrarian profile are substantiated. Methodology can be considered in two meanings - broad (as a way of organizing activities) and narrow (as a doctrine of teaching methods of a particular discipline). However, in our opinion, there should be a definition of methodology in an even narrower sense - as a method of individual work on the study of special disciplines.uk_UA
dc.description.abstractУ статті з’ясовано особливості методики індивідуальної роботи у процесі вивчення студентами спеціальних дисциплін, виходячи з загального розуміння методики та методики навчання. Встановлено місце і роль індивідуальної роботи у комплексі методів навчання спеціальним дисциплінам як категорій педагогіки; обґрунтовано провідні принципи навчання та їх зв'язок з методикою організації індивідуальної роботи з вивчення спеціальних дисциплін майбутніми фахівцями аграрного профілю. Методика може розглядатися у двох значеннях – широкому (як спосіб організації діяльності) і вузькому (як вчення про методи навчання окремої дисципліни). Однак, на нашу думку, має існувати визначення методики ще в більш вузькому сенсі – як методики індивідуальної роботи з вивчення спеціальних дисциплін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаси : Черкаський нац. у-тuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectметодика індивідуальної роботиuk_UA
dc.subjectmethods of individual workuk_UA
dc.subjectспеціальні дисципліниuk_UA
dc.subjectspecial disciplinesuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectprofessional training of specialistsuk_UA
dc.titleОбґрунтування методики індивідуальної роботи в процесі вивчення майбутніми фахівцями спеціальних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of methods of individual work in the process of studying special disciplines by future specialistsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udcУДК 378.147.111: 332.3.007.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник вересень 2014.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.