Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/551
Назва: | Цілісність та ієрархічність процесу когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі ВНЗ |
Інші назви: | Целостность и иерархичность процесса когнитивного развития студентов в культуротворческой среде вуза Integrity and hierarchy of the students’ cognitive development process in the creative-cultural environment of the university |
Автори: | Ордіна, Лариса Леонідівна Ордина, Лариса Леонидовна Ordina, Larisa |
Ключові слова: | когнітивний розвиток;когнитивное развитие;cognitive development;інтелектуально - креативна діяльність;интеллектуально - креативная деятельность;intellectual creative activitiy;культуротворче середовище;культуротворческая среда;cultural creative environment;цілісно-ієрархічний підхід;целостно-иерархический подход;holistic hierarchical approach |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто зміст поняття «когнітивний розвиток» особистості, окреслено специфіку інтелектуально-креативної діяльності студентів, що забезпечує прояв їх творчого потенціалу, визначено сутність цілісно-ієрархічного підходу до розбудови процесу когнітивного розвитку студентів як умови формування культуротворчого середовища ВНЗ. В статье рассмотрено содержание понятия «когнитивное развитие» личности, определена специфика интеллектуально-креативной деятельности студентов, которая обеспечивает проявление их творческого потенциала, определена сущность целостно-иерархического подхода к процессу когнитивного развития студентов как условия формирования культуротворческой среды вуза. Educational institutions combine both schools of cognitive roles and national cultural experiences, pedagogical tools of which are synchronized with a person culture creative realization using the world larning means. The process of students cognitive development enhancing is aimed at improving the training content, forms, methods, techniques and tools in order to improve the learning activity and independence, skills developmet as well as their creative applying in practice. To build up the process of students cognitive development as a condition of its impact on the formation of educational institution cultural creative environment we use a holistic hierarchical approach in our study involving the parts of the whole in a specific order from the highest to lowest, namely cognitive activity, cognitive independence, intellectual creative activities. |
Опис: | Ордіна Л.Л. Цілісність та ієрархічність процесу когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі ВНЗ / Л.Л. Ордіна // Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав–Хмельницького держ. пед. ун-ту. Тематичний випуск ,,Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – Переяслав–Хмельницький, 2015. – Вип. 35, т. 3 (15). – С. 157 – 162. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/551 |
УДК: | 378.013.43/.036 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
cіlіsnіst'_ta_ієrarhіchnіst'.pdf | 274,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.