Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погоріла, Світлана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Pohorila, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Тимчук, Інна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Timchuk, Inna | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-13T11:42:39Z | - |
dc.date.available | 2020-12-13T11:42:39Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Погоріла С.Г. Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності / С.Г.Погоріла, І.М.Тимчук // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного семінару (Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 05 листопада 2020 р.).- Глухів, 2020 .- С. 79-80. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-376-078-0 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360 | - |
dc.description | The concept of "professional and pedagogical readiness of students of economic specialties" is revealed - the result of professional and pedagogical training, which is characterized by the formation of special professional and pedagogical knowledge, skills and abilities of students, which are manifested in the experience of their cognitive and practical activity. attitude to the profession of high school teacher. It is noted that the effectiveness of professional and pedagogical activities is determined by the following criteria: motivational, activity, cognitive | uk_UA |
dc.description.abstract | Розкрито понятття «професійно-педагогічна готовність студентів економічних спеціальностей» - результат професійно-педагогічної підготовки, який характеризується сформованістю спеціальних професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів, які виявляються в досвіді їхньої пізнавальної та практичної активності, в досвіді творчого педагогічного мислення та досвіді емоційного ставлення до професії викладача вищої школи. Зазначено, що ефективність професійно-педагогічної діяльності визначається такими критеріями: мотиваційним, діяльністим, когнітивний. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Глухівський НПУ ім. О. Довженка | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна готовність | uk_UA |
dc.subject | professional and pedagogical readiness | uk_UA |
dc.subject | мотиваційний критерій | uk_UA |
dc.subject | motivational criterion | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний критерій | uk_UA |
dc.subject | activity criterion | uk_UA |
dc.subject | когнітивний критерій | uk_UA |
dc.subject | cognitive criterion | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical end of formation of preparedness of students in economic specialties before professional-pedagogical dialnost | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378 22:33:338.22 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teoretychni_zasady.pdf | 752,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.