Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorTimchuk, Inna-
dc.date.accessioned2020-12-13T11:42:39Z-
dc.date.available2020-12-13T11:42:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПогоріла С.Г. Теоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльності / С.Г.Погоріла, І.М.Тимчук // Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: матеріали ІV Всеукраїнського науково-методичного семінару (Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 05 листопада 2020 р.).- Глухів, 2020 .- С. 79-80.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-376-078-0-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5360-
dc.descriptionThe concept of "professional and pedagogical readiness of students of economic specialties" is revealed - the result of professional and pedagogical training, which is characterized by the formation of special professional and pedagogical knowledge, skills and abilities of students, which are manifested in the experience of their cognitive and practical activity. attitude to the profession of high school teacher. It is noted that the effectiveness of professional and pedagogical activities is determined by the following criteria: motivational, activity, cognitiveuk_UA
dc.description.abstractРозкрито понятття «професійно-педагогічна готовність студентів економічних спеціальностей» - результат професійно-педагогічної підготовки, який характеризується сформованістю спеціальних професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів, які виявляються в досвіді їхньої пізнавальної та практичної активності, в досвіді творчого педагогічного мислення та досвіді емоційного ставлення до професії викладача вищої школи. Зазначено, що ефективність професійно-педагогічної діяльності визначається такими критеріями: мотиваційним, діяльністим, когнітивний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГлухівський НПУ ім. О. Довженкаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна готовністьuk_UA
dc.subjectprofessional and pedagogical readinessuk_UA
dc.subjectмотиваційний критерійuk_UA
dc.subjectmotivational criterionuk_UA
dc.subjectдіяльнісний критерійuk_UA
dc.subjectactivity criterionuk_UA
dc.subjectкогнітивний критерійuk_UA
dc.subjectcognitive criterionuk_UA
dc.titleТеоретичні засади формування готовності студентів економічних спеціальностей до професійнопедагогічної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical end of formation of preparedness of students in economic specialties before professional-pedagogical dialnostuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378 22:33:338.22uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_zasady.pdf752,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.