Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5151
Назва: Професійно-педагогічна підготовка магістрів економічних спеціальностей
Інші назви: Professional and pedagogical training of masters of economic specialties
Автори: Барановська, Лілія Володимирівна
Baranovska, Lilia
Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка;professional and pedagogical training;магістр економічних спеціальностей;Master of еconomic specialties;педагогічні умови;pedagogical conditions;викладач вищого навчального закладу;teacher of higher educational establishment
Дата публікації: 2018
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Барановська Л.В. Професійно-педагогічна підготовка магістрів економічних спеціальностей / Л.В.Барановська, С.Г.Погоріла // Професійна освіта: андрагонічний підхід: монографія .- Житомир: Вид.О.О.Євгенюк, 2018 .- С. 198-218.
Короткий огляд (реферат): У ході дослідження здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної підготовки магістрів економічних спеціальностей та обґрунтовано її доцільність; уточнено зміст поняття «педагогічні умови формування магістрів як викладачів вищої школи». Обґрунтовано та впроваджено у навчальний процес ВНЗ модель професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва та визначено зміст, засоби, форми й методи формування професійно-педагогічної готовності майбутніх фахівців. Виокремлено критерії, визначено рівні сформованості професійно-педагогічної готовності та обгрунтовано перелік показників щодо їх вимірювання; визначено методологічні підходи до професійно-педагогічної підготовки магістрів з економіки і підприємництва; виокремлено педагогічні умови, які забезпечують якісну професійно-педагогічну підготовку магістрів.
Опис: This research provides a theoretical analysis of professional and pedagogical training problems of Masters of еconomic specialties and proves its practicability; specifies the contest of the term “pedagogical conditions for forming Masters as teachers of higher educational establishments”. The model of professional and pedagogical training of Masters of еconomic specialties has been proved and implemented into the educational process of higher establishments. The contest, means, forms and methods of forming professional and pedagogicalreadiness of the future specialists have been defined. The criteria have been singled out, the levels of professional and educational readiness have been definedand the list of indicators for their measuring worked out. Methodological approaches of professional and pedagogicaltraining of Masters of еconomic specialties were specified, pedagogical conditions that provide high quality professional and educational training of Masters were singled out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5151
ISBN: 978-617-7703-30-2
УДК: 378.22.016:33
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiino_pedahohichna.pdf631,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.