Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBaranovska, Lilia-
dc.contributor.authorБарановська, Лілія Володимирівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorTimchuk, Inna-
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorBaranovski, Mykhailo-
dc.contributor.authorБарановський, Михайло Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-21T10:15:37Z-
dc.date.available2020-09-21T10:15:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationPedagogical training of masters in ecology in institutions of higher education / L. Baranovska, S.Pohorila, I.Tymchuk, M. Baranovsky // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala .- 2020 .- Vol 12, №1,Sup1 .- Р. 37-59. DOI: https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/222uk_UA
dc.identifier.issn2066-7329-
dc.identifier.issn2067-9270-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5105-
dc.descriptionУ статті обґрунтовано доцільність педагогічної підготовки магістрів з екології для формування в них готовності до викладання дисциплін професійного спрямування. Проведено огляд наукових джерел з проблеми концептуального інноваційного переосмислення сучасної екологічної освіти, висвітлено специфічні принципи навчання студентів та екологічно орієнтовані методи. Головним результатом професійної освіти екологів має стати формування екоцентричного типу свідомості, що дозволить їм зрозуміти розвиток природи та людства як процес спільної еволюції, взаємовигідної єдності. Узагальнено результати досліджень проблеми педагогічної підготовки магістрів з висвітленням її суперечливості. Обґрунтовано педагогічні умови ефективної педагогічної підготовки магістрів-екологів, проаналізовано зміст спецкурсу, розробленого для поглиблення педагогічної складової їх професійної підготовки. Описано організацію, проведення та результати констатуючого та формуючого етапів експерименту з формування готовності до педагогічної діяльності магістрів з екології. Отримані результати свідчать про ефективність педагогічного експерименту.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the expediency of pedagogical preparation of masters in ecology for forming in them the readiness for teaching the disciplines of professional direction. The scientific sources review on the problem of concept innovative rethinking of modern ecological education is carried out, students’ specific teaching principles and environmentally oriented methods are highlighted. The main result of professional education of ecologists should be the formation of an ecocentric type of consciousness, which will allow them to understand the development of nature and humanity as a process of co-evolution, mutually beneficial unity. The results of researches on the problem of pedagogical preparation of masters with highlighting of its contradictions are generalized. The pedagogical conditions of effective pedagogical preparation of masters-ecologists are substantiated, the content of the special course, developed for deepening the pedagogical component of their professional training, is analyzed. The organization, carrying out and results of the ascertaining and formative stages of the experiment on forming readiness for pedagogical activity of masters in ecology are described. The results obtained testify to the effectiveness of the pedagogical experiment.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmasters in ecology; ecocentric type of ecological consciousness; pedagogical conditions; special course; pedagogical experiment; readiness for pedagogical activityuk_UA
dc.subjectмагістри з екологіїuk_UA
dc.subjectecocentric type of ecological consciousness; pedagogical conditions; special course; pedagogical experiment; readiness for pedagogical activityuk_UA
dc.subjectекооцентричний тип екологічної свідомостіuk_UA
dc.subjectpedagogical conditions; pedagogical experiment; readiness for pedagogical activityuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectspecial courseuk_UA
dc.subjectспецкурсuk_UA
dc.subjectpedagogical experimentuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectreadiness for pedagogical activityuk_UA
dc.subjectготовність до педагогічної діяльностіuk_UA
dc.titlePedagogical training of masters in ecology in institutions of higher educationuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічна підготовка магістрів з екології у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.011.3–057:574uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical_Training.pdf510,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.