Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Iryna-
dc.date.accessioned2020-02-11T20:15:37Z-
dc.date.available2020-02-11T20:15:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАртімонова І. В. Щодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємств / І.В. Артімонова // Вісник аграрної науки. - 2010. - №2. - С. 71-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4171-
dc.descriptionFound to be the most effective channels sales of agricultural products - wholesale markets, exchanges, auctions, various wholesale trading centers focused on ordering trade, holding, gathering and the distribution of market information.uk_UA
dc.description.abstractВстановлено, що найефективніші канали реалізації аграрної продукції — оптові ринки, біржі, аукціони, різноманітні оптові торгові центри, діяльність яких спрямована на впорядкування торгівлі, проведення, збирання і розподіл ринкової інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНААНuk_UA
dc.subjectаграрна продукціяuk_UA
dc.subjectagricultural productsuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.titleЩодо розвитку інфраструктури збуту продукції сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeRegarding the development of marketing infrastructure for agricultural productsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc658.81:338.49/.439.5:339:564uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shhodo_rozvytku.pdf151,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.