Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/394
Назва: | Моделі ментальної переробки іншомовної лексики та ії навчання у немовних ВНЗ |
Інші назви: | Models of mental lexicon processing and teaching Vocabulary in non-linguistic universities |
Автори: | Борщовецька, Валентина Дмитрівна Borshchovetska, Valentina |
Ключові слова: | лексичні одиниці;лексические едицы;lexical units;ментальна переробка;ментальная переработка;mental processing;моделі переробки;модели переработки;processing models;модель навчання;модель обучения;teaching model |
Дата публікації: | січ-2017 |
Видавництво: | Київський національний лінгвістичний університет |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розглядає питання, пов’язані з переробкою лексичної інформації в індивіда. репрезентацію його ментального словника, моделями ментальної переробки лексики. Узагальнено процеси пам’яті, що беруть участь у формуванні іншомовних лексичних навичок. Охарактеризовано процеси, що відбуваються у ментальному просторі індивіда. Розроблено та запропоновано модель навчання іншомовної фахової лексики із застосуванням когнітивних стрвтегій у немовних ВНЗ та доведено необхідність подальших досліджень проблеми в нових освітніх вимогах. Статья рассматривает проблемы, связанные с лексической переработкой индивида, модели лексической переработки. Обобщены процессы памяти для формирования лексических навыков. Рассмотрены условия вторичного кода усвоения лексики. Дана характеристика процессам, происходящим в ментальном пространстве индивида. Разработана и предложена модель обучения профессиональной лексике с учетом когнитивных стратегий. Определена перспектива дальнейших исследований по этой проблеме. The article deals with the problems of individual lexical processing representation of mental lexicon, models of mental lexicon processing id. est concept mediation, word association, and semantic models. Memory processes relevant to developing foreign vocabulary skills have been generalised. Foreign environments of teaching vocabulary have been analysed. Memory processes taking place in the mental lexicon has been characterized. The model of teaching English professional Vocabulary has been developed. The perspectives of further research of the problem challenged in the article has been defined/ |
Опис: | Борщовецька В. Д. Моделі ментальної переробки іншомовної лексики та її навчання у немовних ВНЗ / В. Д. Борщовецька // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: збірник наукових праць.– Київ: Вид.центр КНЛУ. – 2017. – № 1. – С. 57-62. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/394 |
ISSN: | 2411-5983 |
УДК: | 81'373.45:378.015 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modeli _mentalnoi _pererobky.pdf | 494,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.