Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорщовецька, Валентина Дмитрівна-
dc.contributor.authorBorshchovetska, Valentina-
dc.date.accessioned2018-03-27T09:22:32Z-
dc.date.available2018-03-27T09:22:32Z-
dc.date.issued2017-01-
dc.identifier.issn2411-5983-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/394-
dc.descriptionБорщовецька В. Д. Моделі ментальної переробки іншомовної лексики та її навчання у немовних ВНЗ / В. Д. Борщовецька // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: збірник наукових праць.– Київ: Вид.центр КНЛУ. – 2017. – № 1. – С. 57-62.uk_UA
dc.description.abstractСтаття розглядає питання, пов’язані з переробкою лексичної інформації в індивіда. репрезентацію його ментального словника, моделями ментальної переробки лексики. Узагальнено процеси пам’яті, що беруть участь у формуванні іншомовних лексичних навичок. Охарактеризовано процеси, що відбуваються у ментальному просторі індивіда. Розроблено та запропоновано модель навчання іншомовної фахової лексики із застосуванням когнітивних стрвтегій у немовних ВНЗ та доведено необхідність подальших досліджень проблеми в нових освітніх вимогах. Статья рассматривает проблемы, связанные с лексической переработкой индивида, модели лексической переработки. Обобщены процессы памяти для формирования лексических навыков. Рассмотрены условия вторичного кода усвоения лексики. Дана характеристика процессам, происходящим в ментальном пространстве индивида. Разработана и предложена модель обучения профессиональной лексике с учетом когнитивных стратегий. Определена перспектива дальнейших исследований по этой проблеме. The article deals with the problems of individual lexical processing representation of mental lexicon, models of mental lexicon processing id. est concept mediation, word association, and semantic models. Memory processes relevant to developing foreign vocabulary skills have been generalised. Foreign environments of teaching vocabulary have been analysed. Memory processes taking place in the mental lexicon has been characterized. The model of teaching English professional Vocabulary has been developed. The perspectives of further research of the problem challenged in the article has been defined/uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетuk_UA
dc.subjectлексичні одиниціuk_UA
dc.subjectлексические едицыuk_UA
dc.subjectlexical unitsuk_UA
dc.subjectментальна переробкаuk_UA
dc.subjectментальная переработкаuk_UA
dc.subjectmental processinguk_UA
dc.subjectмоделі переробкиuk_UA
dc.subjectмодели переработкиuk_UA
dc.subjectprocessing modelsuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subjectмодель обученияuk_UA
dc.subjectteaching modeluk_UA
dc.titleМоделі ментальної переробки іншомовної лексики та ії навчання у немовних ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeModels of mental lexicon processing and teaching Vocabulary in non-linguistic universitiesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc81'373.45:378.015uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeli _mentalnoi _pererobky.pdf494,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.