Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамойлович, Артур Андрійович-
dc.contributor.authorSamoylovych, Artur-
dc.date.accessioned2019-12-23T10:38:14Z-
dc.date.available2019-12-23T10:38:14Z-
dc.date.issued2019-10-21-
dc.identifier.citationСамойлович А.А. Об'єктивна сторона корупційних адміністративних правопорушень / А.А. Самойлович // Вісник Ужгородського національного університету. Сер. Право. − 2019. − № 58, т. 1.− С. 54-57.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3460-
dc.descriptionThe article is devoted research of questions of the objective side of administrative corruption offenses, signs of this element of the offense, its legal values. Unfortunately in Ukraine, properly corruption is a mass phenomenon, and a proper, powerful public censure has not undergone. Sorry public corruption administrative offences, its distribution in the organs of state administration and local self-government create a negative assessment of their credibility. It is proved that the incorrect qualification of a wrongful act is a violation of part 2 of article 3 of the Constitution of Ukraine. The article defines the General concept of the objective side of the offence, the role of the state in preventing corruption administrative offence, as law enforcement agencies need not only to prevent corruption offenses, but to identify the causes and conditions of their Commission and carry out the necessary preventive measures. Highlighted the attention of the Supreme Court of Ukraine to the improper qualification of corruption offenses, which leads to the wrongful imposition of administrative sanctions and bringing to administrative responsibility of persons who are not subjects of crimes. Indicates what actions are administrative corruption offences, and what offences were committed by action or by best, explains the essence of best and defined aggravating circumstances of the offence such repetition and time. It is explained that the objective aspect of corruption is a key element of its members for adoption of the lawful decision. Using the individual items of the classification of the administrative offences establishes the essence of the simple and complex corruption offences. In the conclusions the author tries to give the concept of administrative offense of corruption.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питань об’єктивної сторони корупційних адміністративних правопорушень, ознак цього елемента складу правопорушення, його юридичного значення. На жаль, в Україні корупція має масове явище, а належного, потужного громадського осуду не зазнала. Суспільна шкода корупційних адміністративних правопорушень, її поширення в органах державного управління та місцевого самоврядування створюють негативну оцінку їхньому авторитету. Доведено, що неправильна кваліфікація протиправного діяння є порушенням ч. 2 ст. 3 Конституції України. У статті визначається загальне поняття об’єктивної сторони правопорушення, підкреслено роль держави в запобіганні корупційним адміністративним правопорушенням, оскільки правоохоронні органи повинні не тільки запобігати корупційним правопорушенням, але й виявляти причини та умови їх скоєння та здійснювати необхідні профілактичні заходи. Підкреслено увагу Верховного Суду України на наслідки неправильної кваліфікації корупційних правопорушень, що призводить до неправомірного винесення адміністративних стягнень і притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які не є суб’єктами правопорушень. Вказано, які саме діяння є корупційними адміністративними правопорушеннями та які саме правопорушення скоюють шляхом дії чи шляхом бездії, пояснюється сутність бездії та визначено кваліфікуючі ознаки правопорушення, такі як повторність і час. Пояснюється, що об’єктивна сторона корупційного правопорушення є основним елементом його складу для прийняття законного рішення по справі. Використовуючи окремі елементи класифікації складу адміністративного правопорушення, встановлено сутність простих і складних корупційних правопорушень. У висновках автор намагається дати власне визначення поняття корупційного адміністративного правопорушенняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectправопорушенняuk_UA
dc.subjectкорупціяuk_UA
dc.subjectсклад правопорушенняuk_UA
dc.subjectоб’єктивна сторонаuk_UA
dc.subjectдіянняuk_UA
dc.subjectдіяuk_UA
dc.subjectбездіяuk_UA
dc.subjectoffenseuk_UA
dc.subjectcorruptionuk_UA
dc.subjectcomposition of the offenseuk_UA
dc.subjectobjective sideuk_UA
dc.subjectactsuk_UA
dc.subjectactionuk_UA
dc.subjectinactionuk_UA
dc.titleОб'єктивна сторона корупційних адміністративних правопорушеньuk_UA
dc.title.alternativeObjective side of corruption administrative offensesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc342.9uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ob'yektyvna_stor.pdf311,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.