Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3387
Назва: Засоби мовної компресії у рекламі (на матеріалі німецьких ЗМІ)
Інші назви: Language compression tools in advertising (based on German media)
Автори: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Ключові слова: мовна компресія;реклама;креалізований текст;словотвір;абревіація;апокопа;синкопа;language compression;advertising;creative text;word formation;acronym;apocope;syncope
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський гуманітарний альянс. Громадське об’єднання «Громадянська дія»
Бібліографічний опис: Носенко М.М. Засоби мовної компресії у рекламі (на матеріалі німецьких ЗМІ) / М.М. Носенко // Збірник статей учасників двадцять сьомої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя». Т. 1: Науки гуманітарного циклу (20-25 травня 2014). –Запоріжжя, 2014. – С. 46-47. URL http://nauka.zinet.info/27/nosenko.php
Короткий огляд (реферат): Розгядаються компресійні утворення і структури як ефективні засоби мовної економії і підвищення експресивності мовлення на різних мовних рівнях, а також аналізуються невербальні засоби текстотворення в рекламі.
Опис: Compression formations and structures are considered as effective means of language saving and increasing expressiveness of speech at different language levels, as well as non-verbal means of text formation in advertising are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3387
УДК: 811.112.2:81
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zasoby_movnoi_komp.pdf297,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.