Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2903
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ордіна, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Ordina, Larisa | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T12:59:25Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T12:59:25Z | - |
dc.date.issued | 2008-04 | - |
dc.identifier.citation | Побережна Л. Л. Особливості взаємоцентрованого підходу у формуванні культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу / Л. Л. Побережна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. - 2008. - Вип. 19. - С. 441-444. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 966-527-188-Х | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2903 | - |
dc.description | The mutually - centered appreach in the formation of educational medium in educational establishment is seen as cooperation of educational activity entities. Within the cooperation process the developmental means for motives, values, needs are being affered for self realisation, self development and mastering cultural values of educators and students. | uk_UA |
dc.description.abstract | Взаємоцентрований підхід у формуванні культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу розглядається як взаємодія суб'єктів освітньої діяльності, в процесі якого пропонуються засоби, спрямовані на розвиток потреб, мотивів, цінностей, які відображаються в самореалізації, саморозвитку та освоєнні культурних цінностей педагогів і студентів. Взаимоцентрированный подход в формировании культурно-образовательной среды высшего учебного заведения рассматривается как взаимодействие субьектов образовательной деятельности, в процессе которого предлагаются средства, направленные на развитие потребностей, мотивов, ценностей, отображающихся в самореализации, саморазвитии и освоении культурных ценностей педагогов и студентов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДОВ «Вінниця» | uk_UA |
dc.subject | взаємоцентрований підхід | uk_UA |
dc.subject | ВНЗ | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | культурно-освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | mutually-centered appreach | uk_UA |
dc.subject | Universities | uk_UA |
dc.subject | values | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | cultural and educational environment | uk_UA |
dc.title | Особливості взаємоцентрованого підходу у формуванні культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of a Centered Approach in Forming a Cultural and Educational Environment of a Higher Education Institution | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.061:372.32 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_vza.pdf | 623,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.