Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorPaska, Ihor-
dc.date.accessioned2019-11-11T09:58:05Z-
dc.date.available2019-11-11T09:58:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПаска І.М. Організаційно-економічні засади збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / І.М. Паска // Економіка та управління АПК: зб. наук. праць. - Біла Церква: БНАУ, 2013. - Вип. 10(102). - С. 47-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2685-
dc.descriptionThe paper assesses the marketing of agricultural enterprises. Special attention is given to research documenting relationships while marketing of agricultural products. The proposed system transformation of the agricultural sector, with the introduction of management systems in line with the new economic conditions that necessitate diversification of institutional structure to promote agricultural products to market and improve the existing channels. We describe the ways to increase the transparency of sales of agricultural products due to lack of information on agricultural commodity marketing channels and price.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснюється оцінка збутової діяльності сільськогосподарських підприємств. Особлива увага приділяється дослідженню документального оформлення відносин під час збуту сільськогосподарської продукції. Запропонована система трансформації аграрного сектору, що передбачає введення системи господарювання у відповідність з новими економічними умовами, які зумовлюють необхідність диверсифікації інституціональної структури просування сільськогосподарської продукції на ринок і вдосконалення діючих каналів збуту. Описані шляхи до підвищення прозорості збуту сільськогосподарської продукції, що спричинені відсутністю інформації у сільськогосподарських товаровиробників про маркетингові канали збуту та ціни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectsaleuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectfarmsuk_UA
dc.subjectпереробні підприємстваuk_UA
dc.subjectprocessing plantsuk_UA
dc.subjectторгово-посередницькі структуриuk_UA
dc.subjecttrade intermediariesuk_UA
dc.titleОрганізаційно-економічні засади збутової діяльності сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and economic principles marketing of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc338.432 : 316.334.55uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizacijno-ekonomichni_zasady.pdf206,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.