Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2685
Title: Організаційно-економічні засади збутової діяльності сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Organizational and economic principles marketing of agricultural enterprises
Authors: Паска, Ігор Миколайович
Paska, Ihor
Keywords: збут;sale;сільськогосподарські підприємства;farms;переробні підприємства;processing plants;торгово-посередницькі структури;trade intermediaries
Issue Date: 2013
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Паска І.М. Організаційно-економічні засади збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / І.М. Паска // Економіка та управління АПК: зб. наук. праць. - Біла Церква: БНАУ, 2013. - Вип. 10(102). - С. 47-52.
Abstract: У статті здійснюється оцінка збутової діяльності сільськогосподарських підприємств. Особлива увага приділяється дослідженню документального оформлення відносин під час збуту сільськогосподарської продукції. Запропонована система трансформації аграрного сектору, що передбачає введення системи господарювання у відповідність з новими економічними умовами, які зумовлюють необхідність диверсифікації інституціональної структури просування сільськогосподарської продукції на ринок і вдосконалення діючих каналів збуту. Описані шляхи до підвищення прозорості збуту сільськогосподарської продукції, що спричинені відсутністю інформації у сільськогосподарських товаровиробників про маркетингові канали збуту та ціни.
Description: The paper assesses the marketing of agricultural enterprises. Special attention is given to research documenting relationships while marketing of agricultural products. The proposed system transformation of the agricultural sector, with the introduction of management systems in line with the new economic conditions that necessitate diversification of institutional structure to promote agricultural products to market and improve the existing channels. We describe the ways to increase the transparency of sales of agricultural products due to lack of information on agricultural commodity marketing channels and price.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2685
metadata.dc.identifier.udc: 338.432 : 316.334.55
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
organizacijno-ekonomichni_zasady.pdf206,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.