Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2685
Назва: Організаційно-економічні засади збутової діяльності сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Organizational and economic principles marketing of agricultural enterprises
Автори: Паска, Ігор Миколайович
Paska, Ihor
Ключові слова: збут;sale;сільськогосподарські підприємства;farms;переробні підприємства;processing plants;торгово-посередницькі структури;trade intermediaries
Дата публікації: 2013
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Паска І.М. Організаційно-економічні засади збутової діяльності сільськогосподарських підприємств / І.М. Паска // Економіка та управління АПК: зб. наук. праць. - Біла Церква: БНАУ, 2013. - Вип. 10(102). - С. 47-52.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється оцінка збутової діяльності сільськогосподарських підприємств. Особлива увага приділяється дослідженню документального оформлення відносин під час збуту сільськогосподарської продукції. Запропонована система трансформації аграрного сектору, що передбачає введення системи господарювання у відповідність з новими економічними умовами, які зумовлюють необхідність диверсифікації інституціональної структури просування сільськогосподарської продукції на ринок і вдосконалення діючих каналів збуту. Описані шляхи до підвищення прозорості збуту сільськогосподарської продукції, що спричинені відсутністю інформації у сільськогосподарських товаровиробників про маркетингові канали збуту та ціни.
Опис: The paper assesses the marketing of agricultural enterprises. Special attention is given to research documenting relationships while marketing of agricultural products. The proposed system transformation of the agricultural sector, with the introduction of management systems in line with the new economic conditions that necessitate diversification of institutional structure to promote agricultural products to market and improve the existing channels. We describe the ways to increase the transparency of sales of agricultural products due to lack of information on agricultural commodity marketing channels and price.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2685
УДК: 338.432 : 316.334.55
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizacijno-ekonomichni_zasady.pdf206,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.