Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2297
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dragan, Olena | - |
dc.contributor.author | Драган, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Tertychna, Lubov | - |
dc.contributor.author | Тертична, Любов Іванівна | - |
dc.contributor.author | Rybak, Nadiia | - |
dc.contributor.author | Рибак, Надія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T08:40:10Z | - |
dc.date.available | 2019-06-25T08:40:10Z | - |
dc.date.issued | 2018-06 | - |
dc.identifier.citation | Dragan O. I., Tertychna L. I., Rybak N. O. STRATEGIC DEVELOPMENT OF HIGHER EDUCATION IN UKRAINE // Strategies for Economic Development: The experience of Poland and the prospects of Ukraine – Collective monograph. – Vol. 1. Poland: “Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018. – Р. 81-94 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2297 | - |
dc.description | Реалізація активного довгострокового реформування вищої освіти в Україні сприяла отриманню відповідних результатів і наслідків, які були представлені в сучасному державі. Аналіз цих змін дозволяє дослідити існуючі тенденції розвитку вищої освіти України для обґрунтування її подальших перспектив. Методологія цього дослідження - сукупність теоретичних і наукових методів: аналіз, синтез, порівняння, теоретичне і логічне узагальнення, прогнозування. Проаналізовано існуючу позицію України в іншому рейтингу, що відноситься до оцінки вищої освіти країни. | uk_UA |
dc.description.abstract | Realization of active long-term reformation of higher education in Ukraine promoted getting corresponding results and consequences that was represented in its modern state. The analysis of these changes allows investigating existent tendencies that were in development of higher education of Ukraine for the ground of its further prospects. The methodology of this research is the totality of theoretical and scientific methods: analysis, synthesis, comparison, theoretical and logical generalization, prognostication. The existent position of Ukraine in the different rating that belongs to the estimation of higher education of the country is analysed. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Poland: “Izdevnieciba “Baltija Publishing” | uk_UA |
dc.subject | reforming higher education | uk_UA |
dc.subject | реформування вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | trends in higher education | uk_UA |
dc.subject | тенденції розвитку вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | substantiation of future perspectives | uk_UA |
dc.subject | обґрунтування подальших перспектив | uk_UA |
dc.title | Strategic development of higher education in Ukraine | uk_UA |
dc.title.alternative | Стратегічний розвиток вищої освіти в Україні | uk_UA |
dc.title.alternative | Стратегическое развитие высшего образования в Украине | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Польша Кельце июнь 2018 часть 1 (1).pdf | 7,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.