Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2139
Назва: Експерієнтальні методи формування іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів
Інші назви: Експериентальные методы формирования иноязычной межкультурной коммуникативной компетентности студентов-филологов
Experientiallearning methods of formation of interlingual intercultural communicative competence of students-philologists
Автори: Рєзнік, Віта Григорівна
Rieznik, Vita
Ключові слова: експерієнтальні методи;міжкультурна комунікативна компетентність;дискусія;кейс-метод;експериентальные методы;межкультурная коммуникативная компетентность;дискуссия;кейс-метод;experientіal methods;intercultural communicative competence;discussion;case method
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Видавництво Білоцерківського інституту економіки та управління вищого навчального закладу „Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”
Бібліографічний опис: Рєзнік В.Г. Експерієнтальні методи формування іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів // В.Г.Рєзнік // Матеріали XXI міжнародн.наук.конф. «Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції». – Біла Церква: Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна», 2019. – С.110-112.
Короткий огляд (реферат): Основні зміни та реформи, що відбуваються у системі вищої освіти України зумовлені її інтеграцією у загальноєвропейський освітній простір та новим соціальним замовленням, що вимагає підвищення якості професійної компетентності випускників вищих закладів освіти, особливо у сфері їхньої мовної та міжкультурної підготовки. Тому навчання іноземним мовам із застосуванням експерієнтальних методів в контексті міжкультурної комунікації найбільш виправдано, оскільки таке навчання націлене на одночасне вирішення кількох завдань: комунікативно-пізнавального, навчанню навичкам спілкування; конкретно-пізнавального, що розглядає конкретну навчальну ситуацію; соціально-орієнтованого, що формує адекватну соціалізацію людини поза рамками навчальної ситуації.
Опис: The main changes and reforms that are taking place in the system of higher education in Ukraine are due to its integration into the European educational space and the new social order, which requires the improvement of the professional competence of graduates of higher educational institutions, especially in the field of their linguistic and intercultural preparation. Therefore, teaching foreign languages with the use of experimental methods in the context of intercultural communication is most justified, because such training is aimed at the simultaneous solution of several tasks: communicative-cognitive, learning communication skills; concrete-cognitive, considering a particular educational situation; social-oriented, which forms an adequate socialization of a person outside the educational situation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2139
ISSN: 378(477+4)
УДК: 378.013.75:80-057.87
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ekperiientalni_m.pdf327,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.