Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15005| Title: | Формування відкритості особистості у процесі вивчення іноземної мови |
| Other Titles: | Formation of personality openness in the process of foreign language study |
| Authors: | Марчук, Володимир Васильович Marchuk, Volodymyr Хомяк, Олександр Андрійович Khomiak, Olexandr |
| Keywords: | ціннісні орієнтації;value orientations;особистість;personality;формування;formation;суспільство;society |
| Issue Date: | 24-Sep-2025 |
| Publisher: | Білоцерківський НАУ |
| Citation: | Марчук В. В. Формування відкритості особистості у процесі вивчення іноземної мови / В. В. Марчук, О. А. Хом’як // Пріоритети модернізації аграрної освіти у сучасних умовах: від витоків до сьогодення. До 395-річчя історії закладу освіти та 178-ї річниці освітньої діяльності на теренах Білоцерківщини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 24 верес. 2025 р.). – Біла Церква: БНАУ, 2025. – С. 64–65. |
| Abstract: | Актуалізується питання формування відкритості особистості, що передбачає певні передумови для свого виникнення. у процесі освітньої діяльності в умовах сьогодення. З огляду на це встановлено, що відкритість притаманна особистості не як бажана чи виняткова риса, а як певне відбиття у структурі особистісного буття взагалі. |
| Description: | The issue of forming openness in personality, which requires certain prerequisites for its emergence, is becoming increasingly relevant in the process of educational activity in today's conditions. In view of this, it has been established that openness is inherent in personality not as a desirable or exceptional trait, but as a certain reflection in the structure of personal being in general. |
| URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/15005 |
| metadata.dc.identifier.udc: | 378.4-048.35БНАУ(091) |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Formuvannia_vidk.pdf | 556,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.