Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorTkachenko, Olga-
dc.date.accessioned2018-11-07T14:44:51Z-
dc.date.available2018-11-07T14:44:51Z-
dc.date.issued2016-04-27-
dc.identifier.citationТкаченко О.В. Професійно-педагогічна підготовка фахівця аграрного профілю: історичний аналіз ХІХ століття / О.В. Ткаченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка.Сер. Педагогічні науки. – Чернігів, 2016. – Вип. 137. – С. 171-174.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2518-7465-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1486-
dc.descriptionOn the basis of analysis of archival and literary sources the theoretical analysis was carried out, namely, the essence and ways of reforming the professional and pedagogical training of a specialist in the agrarian profile in the system of higher agricultural education of Ukraine during the XIX century were traced. In studying this problem, the necessity of this training for new organizationally -production structures in agriculture, which arose in the process of reforming the agro-industrial complex. The structure, mechanism of formation, as well as factors and features of the functioning of agrarian education were studied. Historical and pedagogical analysis of the development of agricultural education of the XIX century. allowed to establish the initiative of introducing a system of vocational and pedagogical training of specialists in the field of agronomy.uk_UA
dc.description.abstractНа підставі аналізу архівних та літературних джерел здійснено теоретичний аналіз, а саме, простежено суть та шляхи реформування професійно-педагогічної підготовки фахівця аграрного профілю в системі вищої аграрної освіти України протягом XІX ст.. При дослідженні зазначеної проблеми, обґрунтовано необхідність даної підготовки кадрів для нових організаційно-виробничих структур у сільському господарстві, які виникли у процесі реформування агропромислового комплексу. Вивчено структуру, механізм становлення, а також чинники й особливості функціонування аграрної освіти. Історико-педагогічний аналіз розвитку сільськогосподарської освіти XІX ст. дозволив встановити ініціативу запровадження системи професійно-педагогічної підготовки фахівців агрономічного профілю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧНПУ ім.Т.Г.Шевченкаuk_UA
dc.subjectаграрна (сільськогосподарська) освітаuk_UA
dc.subjectфахівець аграрного профілюuk_UA
dc.subjectагроном-дослідникuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectісторичний аналізuk_UA
dc.subjectagrarian (agricultural) educationuk_UA
dc.subjectspecialist in agricultural profileuk_UA
dc.subjectagronomist-researcheruk_UA
dc.subjectvocational-pedagogical preparationuk_UA
dc.subjecthistorical analysisuk_UA
dc.titleПрофесійно-педагогічна підготовка фахівця аграрного профілю: історичний аналіз ХIХ століттяuk_UA
dc.title.alternativeProfessional and pedagogical preparation specialist of agricultural profile: historical analysis of the ХIХ centuryuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.018.8:63(091)"18"uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prof.-ped.p.agro.pdf249,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.