Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1444
Назва: Зарубіжний досвід диверсифікації діяльності маркетингових кооперативів
Інші назви: Foreign experience of diversification activity of marketing cooperative societies
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Ключові слова: кооперативи;cooperatives;зарубіжний досвід;foreign experience;диверсифікація;diversification
Дата публікації: 2012
Видавництво: НААН
Бібліографічний опис: Варченко О.М. Зарубіжний досвід диверсифікації діяльності маркетингових кооперативів / О.М. Варченко // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 1. - С.74-78.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено практичний досвід провідних країн світу щодо забезпечення диверсифікації діяльності та обґрунтовано необхідність широкої диверсифікації діяльності кооперативів у вітчизняній практиці. Розглянуто особливості функціонування двох видів кооперативів: традиційні кооперативи та інноваційні форми класичних кооперативів і виробничих організацій.
Опис: The experience of the leading countries of the world in provision of diversification activity is generalized and necessity of wide diversification activity of cooperative societies in domestic practice is justified. Features of two types of cooperative societies are considered: traditional cooperative societies and innovative forms of classical cooperative societies and industrial establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1444
УДК: 631.115.8.(1-88).313
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zarubizhnyj_dosvid.pdf261,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.