Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1444
Title: Зарубіжний досвід диверсифікації діяльності маркетингових кооперативів
Other Titles: Foreign experience of diversification activity of marketing cooperative societies
Authors: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Keywords: кооперативи;cooperatives;зарубіжний досвід;foreign experience;диверсифікація;diversification
Issue Date: 2012
Publisher: НААН
Citation: Варченко О.М. Зарубіжний досвід диверсифікації діяльності маркетингових кооперативів / О.М. Варченко // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 1. - С.74-78.
Abstract: Узагальнено практичний досвід провідних країн світу щодо забезпечення диверсифікації діяльності та обґрунтовано необхідність широкої диверсифікації діяльності кооперативів у вітчизняній практиці. Розглянуто особливості функціонування двох видів кооперативів: традиційні кооперативи та інноваційні форми класичних кооперативів і виробничих організацій.
Description: The experience of the leading countries of the world in provision of diversification activity is generalized and necessity of wide diversification activity of cooperative societies in domestic practice is justified. Features of two types of cooperative societies are considered: traditional cooperative societies and innovative forms of classical cooperative societies and industrial establishments.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1444
metadata.dc.identifier.udc: 631.115.8.(1-88).313
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zarubizhnyj_dosvid.pdf261,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.